Fitness mýty

19. července 2010 v 18:01 | JeSSiE |  ♥Beauty♥
Budeš mít fakticky "díky" pravidelnému joggingu prsa jako kokršpaněl uši? Budou ti pravidelné sedy-lehy k něčemu, nebo k ničemu? Dohadů a polopravd kolem cvičení je požehnaně a je potřeba s pohádkami z fitness rázně skoncovat!

1/ "PRO DOBROU FYZIČKU BYS MĚLA MINIMÁLNĚ 1X TÝDNĚ SPORTOVAT!"

Špatně! Abys měla doopravdy dobrou kondici, musíš svaly posilovat pravidelně, a rozhodně to nemá vypadat tak, že si dáš jednou týdně do těla takovým způsobem, že druhý den nevstaneš z postele a namo žené svaly se z tohohle tvého záchvatu budou celý týden vzpamatovávat! Nepomůžeš tak ani svalům, ani kardiovaskulárnímu oběhu. Lepší je si zacvičit nebo zaposilovat 3x nebo 4x v týdnu zhruba půl až tři čtvrtě hodiny!

2/ "PŘI JOGGINGU PRSA "SKÁČOU", A PAK Z TOHO VISÍ!"

Špatně! Při běhu se zvyšuje prokrvování tkání prsní svalstvo se tak posiluje. Vytrvalostními sporty, jako je například jogging, se ovšem odbourává tuková tkáň, takže se můžou prsa zdát opticky menší. Viset ti ale po běhání rozhodně nebudou. Navíc - pro sport (obzvlášť jogging nebo aerobik) bys měla mít sportovní prádlo, především podprsenku, díky které ti prsa tolik skákat nebudou!

3/ "ČÍM JE ČLOVĚK ŠTÍHLEJŠÍ, TÍM JE TAKY ZDRAVĚJŠÍ!"

Špatně! Hubený se rozhodně nerovná zdravý. Kolikrát je tomu naopak! Ten, kdo drží diety a ještě k tomu dennodenně sportuje, může svému tělu hodně uškodit a klidně se mu i smrští svalová tkáň, protože tělo spaluje především sacharidy. Když dojde tento zdroj energie a není doplněn stravou, tělo začne spotřebovávat tělesný tuk. Když spálí i ten, začnou se smršťovat a tím pádem ubývat taky svaly.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama